តើការប្រកួត Esports World Cup 2024 ទទួលបានជោគជ័យសម្រាប់អ្នកទស្សនាដែរឬទេ?

ព្រឹត្តិការណ៍ Esports World Cup (EWC) ដែលជាព្រឹត្តិការណ៍កីឡា esports ពហុចំណងជើងដ៏ធំបំផុតរបស់ពិភពលោកបានបញ្ចប់ហើយ។ EWC 2024 បានប្រព្រឹត្តទៅក្នុងរយៈពេលពីរខែ និងមានការប្រកួតច្រើនជាង 20 អ្នកលេងរាប់រយនាក់ និងអង្គការរាប់សិបមកពីជុំវិញពិភពលោក។

លេខកូដ (Redeem Codes) ដូរយករង្វាន់សម្រាប់ហ្គេម Kung Fu Panda : Chi Master ក្នុងខែសីហា ឆ្នាំ2024 នេះ

គោលបំណងដើម្បីក្លាយជាព្រឹត្តិការណ៍តែមួយគត់សម្រាប់អ្នកគាំទ្រ និងអ្នកចូលចិត្តកីឡា esports ទាំងអស់ អ្នកទស្សនាព្រឹត្តិការណ៍នេះបានក្លាយជាប្រធានបទនៃការពិភាក្សាដែលកំពុងរីកចម្រើន។

ជាមួយនឹងព្រឹត្តិការណ៍នេះបានកើតឡើងនៅក្នុងប្រទេសអារ៉ាប៊ីសាអូឌីត ផ្នែកខ្លះនៃសហគមន៍បានធ្វើពហិការព្រឹត្តិការណ៍នេះ ដោយសារតែ កំណត់ត្រាសិទ្ធិមនុស្សរបស់ប្រទេស ជាពិសេសចំពោះអ្នកស្រលាញ់ភេទដូចគ្នា និងសិទ្ធិស្ត្រី។ យ៉ាង​ណា​មិញ ពេល​នេះ​ព្រឹត្តិការណ៍​នេះ​បាន​បញ្ចប់​ហើយ តើ​ការ​ប្រកួត​ដែល​មាន​តម្លៃ​៦០​លាន​ដុល្លារ (៤៥,៤​លាន​ដុល្លារ) ទាក់ទាញ​អ្នក​ទស្សនា​ប៉ុន្មាន​នាក់?

អត្ថបទនេះបំបែកការមើលរបស់ Esports World Cup ហ្គេមម្តងមួយៗ ដើម្បីស្វែងយល់ពីរបៀបដែលការប្រកួតស្ថិតនៅក្នុងចំណោមដៃគូប្រកួតប្រជែងផ្ទាល់របស់វា។ ហ្គេមសរុបចំនួន 4 មានអ្នកទស្សនាច្រើនជាង 500,000 នាក់ ហើយហ្គេមសរុបចំនួន 15 មានអ្នកទស្សនាច្រើនជាង 100,000 នៅ EWC ។ ចំនួនអ្នកទស្សនាទាបបំផុតបានមើលហ្គេមប្រណាំងប្រណាំង Rennsport ហើយហ្គេមដែលជោគជ័យបំផុតទាក់ទងនឹងអ្នកទស្សនាគឺ MOBA Mobile Legends: Bang Bang ។

ទិន្នន័យទាំងអស់ដែលបានផ្តល់គឺមានការគួរសមពី ទិន្នន័យ esports និងវេទិការវាស់វែង Esports Charts និងមិនរាប់បញ្ចូលការមើលរបស់ជនជាតិចិនទេ។ គួរកត់សំគាល់ផងដែរថា Esports Charts គឺជាដៃគូផ្លូវការរបស់ Esports World Cup ។