ការជជែកវែកញែកជុំវិញការរក្សាទុកវីដេអូហ្គេមបានកាន់តែខ្លាំងឡើង នៅពេលដែលភាពយឺតយ៉ាវដែលបានគ្រោងទុក ក្លាយជាការព្រួយបារម្ភកាន់តែខ្លាំងឡើងនៅក្នុងឧស្សាហកម្មនេះ។ ការលុបឈ្មោះថ្មីនៃ *The Crew* របស់ Ubisoft ដែលនឹងមិនអាចលេងបានបន្ទាប់ពីខែមីនា ឆ្នាំ 2024 បានបង្កឱ្យមានកំហឹងក្នុងចំណោមអ្នកគាំទ្រ និងជំរុញឱ្យមានការពិភាក្សាអំពីជោគវាសនានៃហ្គេមឌីជីថល នៅពេលដែលការគាំទ្ររបស់អ្នកបោះពុម្ពផ្សាយបញ្ចប់។
ការអនុវត្តនេះមិនត្រឹមតែកាត់បន្ថយតម្លៃហ្គេមសម្រាប់អ្នកដែលបានទិញវាប៉ុណ្ណោះទេ ប៉ុន្តែថែមទាំងគំរាមកំហែងដល់ការរក្សាវប្បធម៌ឌីជីថលផងដែរ ព្រោះហ្គេមជាច្រើនប្រឈមនឹងការបាត់បង់ជារៀងរហូត។
សន្និសិទកីឡាសកលថ្មីដើម្បីធ្វើជាម្ចាស់ផ្ទះអ្នកដឹកនាំពិភពលោកក្នុងកីឡា esports
គំនិតផ្តួចផ្តើម *Stop Killing Games* ដែលចាប់ផ្តើមដោយ Ross Scott ក្នុងខែកក្កដា ឆ្នាំ 2024 គឺជាកិច្ចខិតខំប្រឹងប្រែងដ៏លេចធ្លោបំផុតមួយក្នុងការតស៊ូមតិសម្រាប់ការអភិរក្សវីដេអូហ្គេម។ គំនិតផ្តួចផ្តើមរបស់ពលរដ្ឋអឺរ៉ុបនេះមានគោលបំណងធានាថាអ្នកបោះពុម្ពផ្សាយរក្សាហ្គេមក្នុងស្ថានភាពដែលអាចលេងបាន បើទោះបីជាការគាំទ្រជាផ្លូវការត្រូវបានបញ្ចប់ ដោយលើកហេតុផលថាការអនុវត្តបច្ចុប្បន្នរំលោភលើសិទ្ធិអ្នកប្រើប្រាស់ និងគំនិតនៃភាពជាម្ចាស់។
ទោះជាយ៉ាងណាក៏ដោយ គំនិតផ្តួចផ្តើមនេះបានប្រឈមមុខនឹងការរិះគន់ថាមានលក្ខណៈទូលំទូលាយពេក និងមិនបានដោះស្រាយបញ្ហាប្រឈមជាក់ស្តែងនៃការរក្សាហ្គេមសេវាកម្មបន្តផ្ទាល់នៅពេលដែលពួកគេលែងទទួលបានផលចំណេញ។
អ្នករិះគន់ដូចជា Jason “Thor” Hall ប្រកែកថាការបិទម៉ាស៊ីនមេសម្រាប់ហ្គេមដែលមានចរាចរណ៍ទាបជាញឹកញាប់គឺជាតម្រូវការផ្នែកហិរញ្ញវត្ថុ។ ទោះជាយ៉ាងណាក៏ដោយ មានការអំពាវនាវឱ្យមានការអនុវត្តប្រកបដោយទំនួលខុសត្រូវបន្ថែមពីអ្នកបោះពុម្ពផ្សាយ ដូចជាការអនុញ្ញាតឱ្យម៉ាស៊ីនមេដែលបង្ហោះដោយខ្លួនឯង ដែលអាចជួយឱ្យហ្គេមមានជីវិត បើទោះបីជាការគាំទ្រជាផ្លូវការត្រូវបានដកចេញក៏ដោយ។
នៅពេលដែលញត្តិ *Stop Killing Games* ប្រមូលផ្តុំនូវសន្ទុះដោយមានហត្ថលេខាជិត 300,000 វាបង្ហាញពីតម្រូវការសម្រាប់ក្របខ័ណ្ឌច្បាប់ដើម្បីការពារហ្គេមឌីជីថលជាវត្ថុបុរាណ។ ប្រសិនបើជោគជ័យ គំនិតផ្តួចផ្តើមនេះអាចកំណត់ជាគំរូមួយសម្រាប់ការអភិរក្សជាសកលនៃហ្គេមវីដេអូ ដោយធានាថាពួកគេនៅតែអាចចូលប្រើបានសម្រាប់មនុស្សជំនាន់ក្រោយ។